Massage

Heerlijke ontspanningsmassages voor een betere slaap, minder stress, minder bijwerkingen van uw medicijnen, minder pijn, sneller herstel van bijvoorbeeld ziekte en/of operatie, betere balans tussen lichaam en geest, warmer worden door een betere doorbloeding en vooral, aandacht voor u zelf.

Aan de hand van een intakegesprek bespreken we welke behandeling het best bij u past op dit moment.

Contra indicaties

Een goede massage krijgen is heerlijk en heeft veel positieve uitwerkingen op het menselijk lichaam. Er zijn echter situaties waarbij je beter niet gemasseerd kan worden.

• Koorts en griep
  • Ontstekingen
  • Kapotte huid
  • Besmettelijke huidaandoeningen, denk bijvoorbeeld aan een koortslip / herpes.
  • Spataderen
  • Kneuzingen, blessure, blauwe plekken
  • Trombose
  • Extreme vermoeidheid en slechte algemene gezondheid
  • Ernstige aandoeningen zoals kanker, hartaandoeningen, aderaandoeningen.

Enkele voorbeelden van massage zijn:

Hamam massage

STOELMASSAGE:

In tegenstelling tot andere massages kan de kleding aangehouden worden. Zoals de naam al zegt wordt gebruik gebruik gemaakt van een speciaal voor deze massage ontwikkelde stoel. Deze stoel zorgt ervoor dat alle ledematen goed zijn ondersteund, waardoor het lichaam van de cliënt goed kan ontspannen. De behandeling duurt niet langer dan 20 minuten, waarbij hoofd, nek, rug, heupen, armen en handen worden behandeld.

De stoelmassage kost € 20

Wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen dat er een toename is van alertheid, accuraatheid en focus; Er is een aanzienlijke vermindering van weekstressbeleving; Psychische vermoeidheid en klachten aan het bewegingsapparaat zijn sterk verminderd.

Stoelmassage

BORST- EN BUIKMASSAGE:

Deze massage geeft lucht, ontspanning, verbetering van spijsvertering, vermindering van stress en emoties.

Buikmassage ( €50 )